En full dag igen...

Upptagen hela dagen igen. Skönt med såna dagar tycker jag. Dom går liksom lite fortare... Jag och Jessica åkte till Birsta och lunchade med hennes kollegor, sen strosade vi allmänt runt ett tag. Vi hann även med en fika på stan efteråt, och jag köpte lite smågrejor till hemmet. Det var då inte igår jag gjorde det senast. Visar senare. Nu på kvällskvisten har vi bakat pizza och tittat på Burlesque. Faktiskt ganska bra.
Jo, och vad vore en kväll utan Big brother? I love it. MTV, Tv11 och TLC är typ mina favoritkanaler, finns hur mycket bra program som helst. Plain Jane, 16 and pregnant, Teen mom, Big brother, Plastikdoktor 90210, Cake boss, Say yes to the dress... Ja, ni ser ju ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0