Kommer blåsa bort snart...

Herregud, vad det blåser. Det donkar för fullt, och låter även som att nån knackar på dörren hela tiden. Undrar vad det är som slår? Undrar även om jag har nån dörrkrans kvar efter inatt, jag är för feg för att öppna dörren, haha! Väldigt läskigt med mörk natt och storm.

Jag har pysslat med min dator hela kvällen. Vi hade en seriös fnurra på tråden, men nu är det fixat! Jag råkade installera en massa filer från Open office (allt från bilder till teckensnitt) på skrivbordet, så gissa om den blev trög. Jag har nog startat om datorn 50 gånger idag, då Windows vägrade starta. Har nu roat mig med att sitta och radera 1600 filer på en sjukt trög dator... Nu verkar iaf My precious starta och fungera normalt.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ändrade du upplösningen eller tittade de fram automatiskt när du hade startat om datorn?

2011-03-23 @ 09:43:00
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0