Städoutfit...

Dagens outfit! Haha... Jag har nyss diskat och nu rensar jag vidare, så galakläderna är på som ni ser. Fast mitt förkläde är ju iofs väldans sött. Börjar se lite ljus i graderobskaoset nu. Har en slängsäck, en sparsäck, och en hög på golvet till giriga systrar;) Resten ligger fint vikt i garderoben eller i tvättkorgen, och jag fick tom en garderob över. Ingen är mer förvånad än jag! Då får jag plats med lite handdukar och sängkläder istället, perfekt.

Tidigare idag var jag på stan med Mickis, sen gick vi och lunchade med Carina. Mickis handlade barnkläder, och jag höll på att bli galen av allt fint som finns till barnen. Jag skulle köpa allt om jag hade barn, haha! Säkert mest osmidiga kläder också. Själv kom jag hem med två söta kylskåpsmagneter bara.

Nä, dags för lite mat nu känner jag. Magen säger kurrkurrkurrrrrrrrrr...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0