Change of plans...

Det blir ingen städning, det blir filmkväll med Jessica istället. Oj, vad synd... ;) Får städa imorgon istället, dra mig ur sängen i tid. Jag ska lyxa till det med B&J tror jag, är nog dags att testa nån av dom nya smakerna nu.
För övrigt så fick jag lite gjort på stan. Hittade en jättefin skjorta till pappa, kom ihåg både systemet och strumpbyxorna. Hann till och med sitta på Charm en halvtimme med Mickis, och hämtade mitt paket efter. Jag ska ut och shaka bootyn med Mickis och co imorgon. Skulle egentligen på Julias födelsedagsfest, men då Jessica vart tingad på annat håll, så går inte jag heller. Jag tycker att det är sjukt jobbigt med fester där jag inte känner någon speciellt om jag går ensam. Födelsedagsbarnet har ju andra att underhålla också! Var ändå sugen på utgång, så en sådan får det bli.

Pappa ringde nyss och frågade om klädråd inför kvällen. Han ville kolla med mig för han vet att jag har bra smak, sa han. Kan vara för att det är jag som har köpt halva hans garderob, haha! Tror jag måste lura hit honom imorgon så han kan få presenten. Kommer passa perfekt på hans födelsedagsgrillfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0