Hoppsan...

Det känns ju lite pinsamt med tanke på vad jag skrev igår, men jag råkade visst komma hem med en ny cykel... Jag velade i en mindre evighet, men priset var himla bra. Ringde även till mamma och frågade om råd, det känns bättre när nån annan säger okej, haha. Ni som har följt med länge vet att jag pratade om en ny cykel redan för flera år sedan, men det har inte blivit av. Nu skulle Mickis köpa en så jag följde med, och jag blev med cykel också. Vi var först på Barista med Jessica och Carina, och när vi gick därifrån såg jag en så fin cykel som jag visade Mickis. Då sa hon att det var en sån hon skulle köpa. Bra pris + fin cykel = köp. 
Köpte även Läckö-möblerna på Ikea. Det fanns så lite kvar, så jag hade inga nerver att vänta längre. Så nu ska det fixas uteplats. Just det, jag tog tag i att byta bredbands-modem också. Jätteskönt att slippa låna ett av butik, känns inte så kul att betala 1000kr om jag skulle råka förstöra det. Billigare månadskostnad blev det också, eftersom jag slapp bli pålurad en massa skit som alltid ska läggas på. Då har jag ändå fått ett supermodem som är gjort för att klara högre hastigheter till hösten. Det ska tydligen byggas ut nått nät :)





Kidsen på Barista :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0