Som jag har letat...

Som jag har letat efter den gula bikinin som släpptes på H&M idag. Jag såg den på Kenzas blogg när hon var på solo-plåtning i Dubai, men har inte haft en aning om vart den kom ifrån. Jag har letat, letat, letat och letat lite till. Igår såg jag helt plötsligt en ny reklam för bikinisar på H&M, och voila, där var den! Hade aldrig gissat att den skulle vara så sjukt billig (50kr), och att den kom därifrån! Förstod att dom skulle släppas idag, vilket stämde, men vart är den gula bikinitrosan? Alla andra bikinisar och färger finns, men inte den gula trosan. Är det ett skämt? Den kan väl för fasen inte ha tagit slut på två timmar, bara den färgen? Jag beställde en annan trosa till istället, så jag hoppas nu att färgerna stämmer bra ihop.





Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha den där har jag tänkt köpa med :D Skitsnygg ju!



Förresten så pratade jag med min konsultchef nu i eftermiddag. Jag berättade om dig och hon sa att du gärna kunde skicka in ditt cv direkt till henne! De söker nya konsulter nu ;)

2011-05-06 @ 14:30:06
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0