Underbara avsnitt av Grey's...

Idag har jag kollat ikapp dom avsnitt av Grey's som har lagts ut. Jag lovar er, det händer spännande saker när som helst nu. Jag grinade så mycket att min filt blev alldeles blöt, musikalavsnittet är grymt. När jag hörde om deras sjungande avsnitt så trodde jag att det skulle vara nånting fånigt, glatt och irriterande, men så var det inte. Mer åt det vackra och sorgliga hållet faktiskt. Nu ska jag inte avslöja för mycket, ni får se själva. Grey's är verkligen speciellt. Det finns inte många avsnitt som lämnar mig oberörd.
Det mesta av dagen har gått i seriers tecken, hade mycket att komma ikapp. Både Grey's, Off the map, Desperate och The secret life of the american teenager. Sen fick jag ett städryck och började skrubba köksskåpen istället. Det är nått visst med städning på kvällar och nätter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0