Utemöbler...

Övergick till att kika efter utemöbler istället. Vilket dilemma. Jag vill ha fina möbler, men inte för mer än kanske 1000-1500 kr. Visst skulle jag kunna lägga mer pengar, men kruxet är att jag inte vet hur länge jag kan ha dom. Målet är ju att så småningom flytta härifrån, och då vill jag inte behöva göra mig av med möbler som jag älskar. Jag kan ju inte ta förgivet att jag kommer ha balkong, skulle gissa på att det inte kommer att finnas.
Jag vill att dom ska vara i nån slags stål, alltså inte trä eller plast. Vill också ha dom lite snirkliga, eller romantiska... Eller egentligen vill jag ha en liten soffgrej som finns på Ikea, men den får inte plats.






Lär väl sluta med Läckö från Ikea ändå.






Men drömmen (när jag har en gård eller balkong) är möbler från märket Fermob...









Kommentarer
Postat av: Therese

fina och söta utemöbler, men ser verkligen inte sköna ut, hahah ;)man vill ju kunna sitta skönt ute i solen Magdalena!! =)

2011-05-19 @ 22:29:11
Postat av: Magdalena

Haha, jag skulle gärna ha en fet rottingsoffa med bord och dynor, men jag är lite platsbegränsad. Det är ju så litet utanför ;)

Lite dynor på stolarna så duger dom nog till en fika :)

2011-05-19 @ 23:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0