Än så länge funkar den...

Nu har min dator varit igång sen kl 18.47 utan att strula. Peppar peppar, vågar knappt skriva ner det, haha. Det har varit så skönt att bara vara inne, ofixad och sunkig. Tog mig ut till brevlådan, men det var allt. Jag har legat i soffan mest hela dagen, är så öm i kroppen sen pumpen igår. Första gången på länge som jag fick träningsvärk nu, för jag la på lite extra vikter.
Nu har jag nyss kluddat ner en herrans massa frågor till Handels. Måste ta tag i att ringa dom någon dag, så jag får det överstökat. Vuxengrejor kan vara himla jobbigt, måste jag säga.
Ska kika klart på Plastikdoktor, sen blir det sängen. Tror liksom inte att det händer så mycket mer spännande idag ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

sv: hehe ja men jag var så trött på att blogg.se bara krånglade en massa.. jag gillar ju designen på den andra bättre men inte roligt att blogga om man vet att det bara kommer krångla.. då är det skönt med en nystart på någon annan blogg hehe!



ja men absolut :) baka och beställ fint väder du så kan du säga till när jag ska packa ner ungen och mig själv i bilen och brumma iväg haha..

2011-05-18 @ 16:17:00
URL: http://justmadde.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0