Alfooooooons...

Den här helgen har Alfons halvt drivit mig galen, haha. Han har varit runt fötterna på mig hela tiden, och han vägrar gå ut ur rummen när man säger till honom. Idag har jag hjälpt mamma med lite städning av båda badrummen och han var ivägen konstant. Känns verkligen som jag har sagt Alfoooooooons!! hela dagen. Tur att han är söt iaf, min lilla badrumsockupant! Förutom det så har jag städat hallskåpet, mammas garderob (läs: slängt en hel del skit) och dessutom snaggat Anders. Jag har blivit hans barberare av nån anledning, sen vi köpte hans rakmaskin för nån jul sen.
Vi har faktiskt julpyntat en hel del också sen igår, inte så mycket tomtar, men en hel del rött. Nu är det jul här i vårt hus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0