Dunderklumpen...

Hur klantig kan man vara? Jag gjorde mig en sen middag förut, mackor och Pucko (fantasin är inte på topp, haha). Det sitter en liten plastflärp i öppningen på pucko-tetrorna som har blivit väldigt svår att dra loss, så jag brukar peta ner den istället. Naturligvis hamnade den konstigt, så det sprutade pucko över halva golvet, kylskåpet och bänken när jag hällde i glaset. Det blir liksom ett ganska litet hål, så jag brukar ta i ganska hårt och trycka på tetran. Bara att torka upp allting alltså. Tog ett par klunkar och skulle fylla på glaset innan jag ställde in allt i kylen, och sen gör jag exakt samma sak IGEN. MY God, minnet är kort, hahaha... Jag är även den första att spilla ut min drink eller välta någon annans, och sölar alltid mat på mina kläder. Speciellt när jag äter hos mamma, dom sitter bara och väntar på mitt första spill. Mamma tar tom bort dukarna nu. När olyckan väl har hänt så suckar Anders och säger: jaha, nu är Magdalena här igen... Väldigt internt :)
Ikväll har jag lekt både med klockor och dyra krämer, så nu kallar faktiskt sängen. Försöker att inte vända på dygnet alltför mycket bara för att jag är ledig. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0