Gymmet...

Jag har haft en ganska skön dag idag. Vaknade rätt tidigt imorse, men jag kände att jag inte var riktigt redo att kliva upp då. Så jag la mig i sängen igen med en bok tills jag råkade somna om. Vaknade av att det lät som om någon borrade i väggen brevid mitt huvud, men det var bara nån granne som höll på med en bil. Tur det, klockan var redan över tolv!
Ikväll har jag och Sandra varit på mitt livs jobbigaste corepass. Fy tusan, jag var verkligen helt slut efter passet. Det är plankor och bryggor och gud vet vad, haha! Imorgon blir det Body pump ikväll, och lite Mage rumpa lår på torsdag om allt går enligt planerna. Sen får det räcka för den här veckan. Åker till mamma över helgen igen eftersom systrarna kommer hem och hämtar kidsen, och stannar tills på söndag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0