Höstblues...

Jag känner mig väldigt höstdeppig över att inte ha någon resa att se framemot. Det är första hösten på flera år nu som jag inte har en resa inbokat för att underlätta skitvintern. Jaja, jag vet att vintern har sin charm och sina trevliga tillfällen, men jag skulle fortfarande välja sommar 365 dagar om året. Så skulle det säkert inte vara om vintern inte varade så länge, en månad skulle vara perfekt!
Jag har tillsammans med vänner och familj varit med om så fantastiska saker på mina resor, som jag alltid kommer bära med mig. Jag har klappat tigrar, badat med elefanter, träffat koalor, gosat med kängurus, sett vilda delfiner, snorklat, sett världens mest kända byggnader, och andra monument, testat parasailing, gjort min första tatuering m.m. Tack alla inblandade för dessa fina minnen ♥
Drömresorna just nu är lyxkryssning på nått härligt karibbiskt ställe, New York och alltid Thailand. Bali och Filippinerna skulle också duga ;)



Thailand 2009

Sista kvällen i Bangkok

Ocean sea world

View point på Phiphi

The one and only-nutellapancake

Strandbus

Chill på strandfesten

Den här bilden skickade Sandra runt till sin familj, haha!

Och självklart snoppklippan på Maya bay



Australien 2010

Bondi beach

Harbour bridge

Operahuset i Sydney

Hela gänget

Trött kille

Klappa kängurus är trevligt :)

Att se vilda delfiner är inte heller fy skam

Lycklig.

Coogee by night

Stora vågor på beachen!

Coogee





Thailand 2011


En helt vanlig dag i thai...

Festligheter

Uppklädda kvällen till ära ;)

Poolhäng

Första kvällen på Koh Chang

Strandlunch, hela gänget

En av alla restauranger

Phuket

Upptäcksfärd på Freedom beach

Svullen fot

Mer Freedom...

Kul med jättegungor :)

Vackra, vackra land. Vad jag älskar dig!

Bada med elefanter

Testade parasailing

Beachbrudar

Tigerklappning :)

Hmm, ja vart vi där...

Fireshow



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0