Till Julbakningen...

Eftersom det är jag som ska baka till jul, så har jag spenderat några dagar med att tänka ut något riktigt bra. Jag tror faktiskt att jag satsar på muffins, fast i riktig julanda. Pepparkaksmuffins och saffransmuffins ska jag minsann testa att baka, låter onekligen gott. Jag älskar ju lussebullar och mjuk pepparkaka är gott, så det borde fungera. Jag ser framför mig hur mitt muffinsträd står som en fin centerpiece mitt på dessertbordet, haha. Sen gissar jag på att min familj säkerligen vill ha något chokladigt, så det är väl inte heller omöjligt. Är sugen på att testa studenttårtan jag gjorde i somras igen. Nu har jag iaf klickat hem lite passande strössel också. Ska det va, så ska det va ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0