Mer jul...

Jag har en galen träningsvärk i rumpan sen jag pysslade igår. Jag satt på golvet i alla möjliga och omöjliga vinklar i flera timmar, så det lär vara därför, haha! Det tog verkligen en evighet att bli klar med pappret till bordet, trodde aldrig att jag skulle bli klar. Men så blir det väl när man ska klippa och klistra typ 100 stjärnor för hand, och dessutom få till en fint mönster. Jag bytte även gardiner, tog fram adventsljusstaken och tog fram julfiltar och kuddar till soffan. Ska slänga på mina nya rensängkläder sen. Måste även åka till pappa och kolla igenom mina julsaker, så det riktiga pyntet kan komma fram någon gång. Men innan allt det så blir det en tur till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0