Helgen...

Blev som sagt ingen uppdatering i helgen, men jag har haft ganska fullt upp. Blev utgång i lördags som sagt, och jag hann inte mer än hem innan Mickis kom, så hade ingen tid för bloggen. Det var en helt okej utgång, men det var helt galet i varmt på Oscar. Det brukar naturligtvis bli svettigt på dansgolvet i vanliga fall, men nu var det som att kliva in i en bastu när man gick ner till andra baren. Om det finns ac på krogen så är den väl dold, haha!
I söndags så åkte jag på hundutställning med familjen. Dajana skulle ställas ut och Evie skulle med, så jag passade på att umgås jag med. Det var kanske inte riktigt min grej det där med all väntan, men det gick. Förstår typ ingenting av klasserna och alla benämningar som man kan bli heller, kändes väldigt förvirrande!
Efter utställningen så åkte vi och hälsade på Fredrik, Lotta och Isak innan det blev en ganska sen hemgång.
Nu är jag iaf hemma igen, så det är väl bara att återgå till vardagen. Ikväll blir det gymmet, och imorgon är det jobbdags igen efter tre lediga dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0