Mot sängen...

Jag har haft en supertrevlig kväll i Bulla-logen, verkligen. Middagen var oxfilé och potatisgratäng, helt okej på en tisdag ;) Tränaren Perra kom även förbi för att svara på frågor innan matchen. Matchen behöver vi inte prata om (TIK-Modo 2-5), men däremot måste jag nämna en av kvällens andra matcher, AIK-HV71. Jag sitter och följer poängtavlan för att hålla koll på det andra laget, och ser hur AIK drar iväg med mål tills det står 7-2 i sista perioden. Känns ju helt omöjligt att lyckas komma ikapp ett sånt försprång. Sju mål i hockey är väldigt mycket för ett lag att lyckas med. Sen helt plötsligt plingar det till som fasen hela tiden tills HV71 har gjort 7-7! Helt jäkla sjukt att dom lyckades under en period, och 14 mål under ordinare tid. Jisses. Kan även tillägga att HV faktiskt tog hem matchen på straffar också. Ja, ingenting är omöjligt tydligen :)





Jag gillade verkligen deras nya Ice Projection. Mäktigt med filmen över hela isen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0