Nästa iphone...

Håller på att kika lite på nästa iphone som förväntningarna har varit så stora på. Det blir alltså ingen iphone 5 som det har pratats om, utan en uppdaterad iphone 4 (den ska tom se likadan ut om jag fattade rätt?) istället, som ska heta iphone 4s. Visst att dom har förbättrat vissa funktioner och lagt till nån ny, men jag är glad att jag inte har väntat på den. Jag tycker att 4an fungerar riktigt bra som den är, så ingen vits för mig att byta. Jag tror fasen inte att jag skulle välja den även om jag inte hade en iphone, skulle nog ta de gamla 4an istället med tanke på prisskillnaden. Och då är jag egentligen en sån som vill ha det senaste, annars är ju det man köper gammalt redan från början ;) Får hålla tummarna på en 5a tills nästa år när det blir dags för mig att byta till en ny, och försöka fixa min spruckna skärm så länge. Jag vill åtminstone ha en ny design, det är väl inte för mycket begärt :)






http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=976419


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0