Rädd...

Jag har fasen riktig ångest över att bo hos min syster i helgen. Jag är så jäkla rädd, vet inte hur jag ska klara av att bli lämnad ensam ens vid toabesök, och sova ska vi inte ens prata om. Haha, gudars, tur att jag inte ska åka ner ensam till spooky house, det skulle jag aldrig göra. Det spelar liksom ingen roll vad man tror på egentligen, allt är inte jättelätt att förklara bort. Det har varit så tydligt att min syster på riktigt har trott att hon har haft inbrottstjuvar på övervåningen. Ett par exempel:


Mamma och syster är nere och hälsar på, samtidigt som dom är barnvakt. När dom sitter i soffan så hör mamma hur det springer barn på övervåningen, och säger: men har inte ungarna gått ut än? Emil svarar: jo dom är redan ute.

Karro och Ebbe är ensamma i huset, i sovrummet på nedervåningen. Ebbe går på toa och stänger in sig där samtidigt som Karro står kvar och donar i sovrummet. När han kommer ut så är han jättearg och skäller på Karro. Han skriker år henne att hon minsann inte får springa utanför toadörren sådär. När hon frågar varför så svarar han att han blir rädd och tror att det är en såndär... Problemet var ju bara att Karro inte ens hade lämnat sovrummet, så inte var det hon som sprang omkring. 




Kommentarer
Postat av: Evelina

Vi får ligga och kramas under natten ;P

2011-09-12 @ 23:34:18
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0