Rosa bandet är här igen...

Det kommer bli en del Rosa bandet-info under ett tag nu, ni kanske redan har lagt märke till min banner till vänster. Jag har fått en önskan om att hjälpa till att sprida budskapet genom bloggen från Cancerfonden, och självklart kan jag göra det. Måste säga att årets Rosa band är superfina, finns hela sex stycken att välja bland! Designers är makarna Per Holknekt och min kära Lena Phillipsson.





Cancerfondens rosa band 2011, 
design Per Holknekt och Lena Philipsson. Foto Melker Dahlstrand.



Per Holknekt och Lena Philipsson är designparet bakom rosa bandet 2011.


Kommentarer
Postat av: Emelie Bäck, Cancerfonden

Hej Magdalena! Vad härligt det är att titta in på din blogg. Tack för din hjälp! Nu har vi sammanställt årets rosa produkter också, du hittar dem på http://www.cancerfonden.se/sv/rosabandet/olika-satt-att-stodja/privat/Kop-Rosa/. Tusen tack för din hjälp. Kramar!

2011-10-03 @ 11:01:37
URL: http://cancerfonden.se/sprid-budskapet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0