Stressigt med sena kvällar...

Bra att komma på 22.30 att man har en hel påse med kycklingfilé upptinad som måste stekas. Lika bra det, då får jag ju lunch imorgon på jobbet. Jag vet inte riktigt vart kvällen tog vägen, har bara hunnit stryka, sy en reva i en kofta och nu laga mat. Och i min värld är det redan sängdags. Ja, sluta jobbet kl 20 är faktiskt lite stressigt ibland.
Imorgon slutar jag tidigare, men då blir det gymmet och sen måste jag hem och börja packa. Har på något sätt nästan lyckats förtränga att jag ska bort i helgen, det är ju inte så många dagar kvar nu. Åker till mamma på torsdag så vi kan åka till bussen tillsammans, fixa lite fika och jag ska färga hennes hår. Sen myspys med The Ark på Grönan och ett par dagar hos systeryster i Nyköping (hoppas jag, är fortfarande rädd, haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0