Ute och flängt hela dagen...

Hjälp, vilken dag! Har varit på språng precis hela dagen, först med mamma och Anders, sen med Sandra. En hel del nytt till hemmet fick jag efter mycket om och men, inte bra att shoppa på ikea när man ska åka buss hem. Minst sagt besvärligt. Tyvärr var den enda saken som jag egentligen skulle ha slut, men jag hoppas på att få tag i en till veckan istället.
Jag är ändå väldigt nöjd (om man bortser från det obligatoriska pengaångesten) med inköpen. Sen jag flyttade hit har jag varit i stort behov av sittpallar, och nu har jag äntligen köpt två. Alltså kan jag ha gäster utan att man måste sitta på golvet, det var på tiden! Dock får dom stå lite åt sidan när dom inte används, det är tillräckligt trångt utan dom mitt på golvet.
Sen blev det nya sängkläder, skolådor, laptopbricka, tavlor och faktiskt tapeter. Ska äntligen ta tag i att tapetsera min lilla fondvägg, jag är kräkless på den. Vit med svarta blommor blev det, så det blir nog ljust och bra. Behöver bara nån som sätter upp den åt mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0