Utgång igår...

Jag och Mickis var ut igår som jag skrev tidigare. Det blev en sjukt svettig natt på dansglovet, jag förstår inte vart acn på alla krogar befinner sig. Det tog ett tag innan kvällen kom igång, men sen var det riktigt kul :) Mindre kul att kliva upp kl 9 imorse och åka till jobbet, klockan var ändå över fyra innan jag kom i säng.  Det mest spännande på jobbet idag var att sista säsongens Robinson-vinnare och hans kompis köpte resväskor. Konstigt det där när man bor i samma stad. Man vet liksom vilka människorna är redan, medans det blir nån slags kändisar för andra. Men annars gick det ju bra att jobba idag med. Jag tror att vi har blivit ganska härdade efter alla år i branschen, man får så lov att gå ut på jobbhelger om man ska få nått uteliv. Bara man sköter sig ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0