Alla till e.on...

Imorgon är det en stor dag och en stor match i kvalserien! Timrå möter Leksand, och båda lagen krigar för en plats i Elitserien, så det kommer bli galet i arenan. Målet är att det vara fullsatt, så självklart ska jag dit och heja på mitt älskade lag! Jag hoppas verkligen att det blir fullsatt, men det verkar iaf på god väg om man kollar på Ticnet. Ett ynka poäng från ett säkrat kontrakt, och dessutom chans att att avgöra detta på hemmaplan. Jag får rysningar bara jag tänker på det! Nu orkar jag inte med denna olidliga ångest längre som kvalet innebär! Om timrå inte vinner någon av sina matcher, och Leksand vinner båda, så kan det avgöras på målskillnad på fredag. Sån spänning känns lite onödig ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0