Försummad...

Gud vad min stackars blogg blir försummad nu för tiden, men jag har så mycket annat i tankarna hela tiden. Kommer nästan alltid på när jag ska sova att jag har missat en dag igen.
Imorgon ska Sandra ivög ock köpa dom sista inredningsdetaljerna till vårt hem, sen ska det vara komplett. Lite tavellister och ett Lackbord ska köpas bla. Bordet är inget vi egentligen kommer att inreda med, men det kan vara bra att ha extra avlastning när det kommer folk på besök. Ska även ragga upp nån som kan sätta upp listerna, eftersom vi insåg ikväll att det är betongvägg. Opss...
Jag tänkte eventuellt hinna baka lite till frysen, och sen kanske jag får trevligt besök av Therese & Jesper :-)


Så resten av veckan ser ut såhär:

Onsdag: Baka - En tur på stan - Kusinbesök - Ev träning
Torsdag: Möte/information halva dagen med Julia - Träning kväll
Fredag: Möte/infomation - Birsta med Sandra - Storstädning - Tacokväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0