Så lycklig...

Dom gjorde det, jag är så glaaaaaaaad ikväll! Ett fullsatt e.on som klappade och gav stående ovationer dom sista minuterna, när det var klart att TIK skulle vinna! Jag stod och klappade, hoppade och skrek med min bror, medans klumpen i halsen blev större och läpparna började darra, haha. Blöta ögon var det också! Så sjukt stolt att dom klarade detta efter en jättejobbig säsong och all skit som dom har fått höra av vissa. Till och med deras egna fans har svikit i vissa stunder, och sånt är jättetråkigt. Jag är visserligen inte där varje hemmamatch, men jag har varken råd eller tid till det. Dock följer jag alltid varje match på något sätt för att hålla mig uppdaterad :-)

Ikväll känns det som sm-guld! Tack för denna säsong, vi ses till hösten (och på fredagsmatchen på nätet) ;-)¨



bild lånad från st.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0