Ledig...

Idag på jobbet så byggde jag om en hel del med allahöstnyheter. Det är det jag gillar bäst på jobbet, att bygga om. Man får använda sin fantasi och kreativitet, och det ligger nära dekoration. Mycket roligt faktiskt! Nu är jag ledig två dagar, sen börjar två tuffa jobbveckor då jag bara är ledig en dag och jobbar över en vecka i rad. Men först ska jag njuta!
Jag har börjat ledigheten med att nätshoppa en massa bakgrejor. Har börjar förbereda inför kommande doptårtor som ska göras, vill inte att sakerna ska hinna ta slut. Så nu ska det övas på dopdekorationer! Jag har även äntligen köpt en utstickare till pärlband, så nu slipper jag rulla alla för hand. Kände att jag kommer spara mycket tid på det :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0