Ångestattack...

När pappa skjutsade hem mig idag, så var det sista han sa: försök att packa ihop så mycket som möjligt tills imorgon. Jag svarade att det inte var några problem, för jag hade minsann inte så mycket kvar att packa ner. Ja... Nu sitter jag här många timmar senare och börjar få en mindre ångestattack tror jag. Så. Mycket. Saker. Känner mg även något obekväm med att jag har lyckats få ihop tre säckar med kläder, och tre säckar med skor. Kommer få jobbiga kommentarer om det känner jag, haha! Ändå har jag precis varit ut och slängt en påse med skor för att lätta lasten lite. Förutom det så är det tio flyttkartonger, och massor av små påsar med diverse saker, och än är jag inte klar. Var tvungen att ta en paus för att orka med resten, men dags att ta ta i röran igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0