Härliga lördag...

Fortfarande lite snorig, men icke hängig, så ikväll blir det lite Mello-mys med Sandra och Jessica. Det vankas mat från Biteline om inte utkörningstiden är helt galen ikväll, och det ser jag verkligen framemot. Det händer kanske en gång per år att jag äter där, så mums :)
Innan dess så har jag hunnit varit ute en snabbis i det jobbiga vädret. Varit med sopor, hämtat posten och bokat tvättstugan. Måste tvätta mina enorma högar innan flytten, känns sådär kul att ta med smutstvätt dit. Lagar även lite mat som låg i kylen, så inte det hinner bli förstört. Men nu ska jag se ett avsnitt av The secret circle, sen tänkte jag titta på Whitney Houstons begravning som sänds på 7an från kl 17 idag. Det är väldigt trist att jag inte kan se på Bodyguard ikväll, för det är verkligen en underbar film! I den filmen finns även min absoluta favoritlåt med Whitney, nämligen I have nothing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0