Hjälp, jag behöver varva ner...

Jag kan inte slappna av överhuvudtaget, jag är som en spänd fiolsträng. Sover dåligt, har en klump i magen och blöder näsblod. Allt pga flytten som jag egentligen ser framemot jättemycket! Det har bara varit så mycket ovisshet, och jag klarar inte av sånt, haha! Jag är en planeringsmänniska när det gäller så stora saker. Tanken är att nycklarna ska komma i handen denna vecka. Stressen är bara det att lägenheten borde vara helt målad innan lördag, får det är då jag tänkte flytta mina saker. Har bara möjlighet att göra det till helgen för att få så mycket hjälp som möjligt, och jag vet egentligen inte ens om jag har en nyckel då. Lägg till att jag är långt ifrån färdigpackad än, och att min lägenhet måste vara städad och tömd senast nästa tisdag. Så ja, vet inte riktigt hur detta ska gå ihop, men jag hoppas på det bästa! En lättnad är iaf att jag slipper dubbla hyror nästa månad, och det har jag verkligen haft ångest över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0