Nr 2...

11 FEBRUARI: GÖTEBORG
(deltävling 2)
1. Ulrik Munther – "Soldiers"
2. Top Cats – "Baby Doll"
3. Sonja Aldén – "I din himmel"
4. Andreas Lundstedt – "Aldrig aldrig"
5. Timoteij – "Stormande hav"
6. David Lindgren – "Shout It Out"
7. Mimi Oh – "Det går för långsamt"
8. Thomas Di Leva – "Ge aldrig upp"

Fasen alltså, jag är lika skeptisk denna vecka! Finns ju en del namn som är kända, men inga direkta personliga favoriter hos mig!
Jag längtar till dom andra två deltävlingarna, då börjar det hända grejor. Seriöst, vilken sten har jag legat under som missat att Andreas Johnson, Lisa Miskovsky,Charlotte Perelli, Danny m.m ska vara med? Sista deltävlingen rymmer alla dom, förutom Andreas som är nästa helg. Kommer nog bli tufft!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0