Tur i oturen. Typ...

Jag har sovit som en kratta inatt, det har verkligen varit fullt ös i trapphuset halva natten. Sist jag kollade på klockan var den halv tre på natten, och alarmet ringde klockan halv sju. Zzzz... Hann bara resa på huvudet innan näsblodet började spruta (okej, rinna då), och naturligtvis lyckade det komma i sängen också. Det slutade iaf efter ett tag, så då var det bara att köra på med morgonsysslorna innan jobbet. Jag tycker verkligen att jag har sjukt mycket oflyt ibland, men ändå finns det små glimtar av vardagstur. Tex när Handels har satt in en liten peng på kontot för att man har betalat för mycket, eller när kassörskan på affären tar betalt för en cola zero-burk istället för ett sexpack. Hmm, ja, ibland krävs det inte mer för att känna sig lite mer happy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0