Slut för idag...

Nu är jag slut som artist för idag. Tvättstuga halva dagen, sen träning och ikväll bakning. Lite surt att tiden i tvättstugan inte räckte till bara, nu har jag fått hänga blöta kläder överallt hemma. Som om flyttkaoset inte var tillräckligt rörigt.
Bakningen blev morotsmuffins till inventeringen imorgon på jobbet, och en extra sats till min flytthjälp under helgen. Det kanske känns lite lättare att bli tvingad att bära mina möbler om dom kan få kaffe och muffins. Hmm, vilket påminner mig att jag inte får packa ner min kaffebryggare. Jag borde öven köpa papptallrikar och muggar, så jag kan packa ner övriga bohaget. Det senaste som är sagt är att jag ska hämta nycklarna på onsdag, så i så fall kan jag börja frakta dit lite kartonger redan då. Jag har ingen golvyta kvar hemma, så känns lite svårt att packa ner resten innan något är flyttat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0