Välkommen till dörrdjungeln...

Idag var jag och pappa iväg en sväng till Birsta för att köpa färg och titta runt på lite dörrar. Det finns ingen dörr till mitt rum eftersom det egentligen är ett vardagsrum. En skjutdörr måste jag ha, så jag kan stänga in mig, och även stänga ut/in ljud. Känns liksom trevligast när man är rumskamrat! Det fanns verkligen en hel del fina dörrar, men saaatan i gatan vad dyra dom var, fick en mindre chock. Jag trodde att man fick en skiva och lite skenor för några hundra, men det är tydligen tusenlappar som gäller. Hittade iaf till slut en variant som skulle bli perfekt, en helt slät, vit dörr, så jag får fundera på den.
I övrigt så har samtidigt haft tvättstuga hela dagen, varit och tränat med Sandra, och hämtat nycklarna till nya lägan! Så imorrn vankas det renovering :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0