Ägnat dagen åt serier...

Min dator är lite överhettad just nu, efter att ha visat serier i princip hela dagen, så tänkte bara skriva en rad eller två. Kan verkligen rekommendera serien Revenge, har plöjt alla avsnitt som kommit tills nu. Lite lagomt med intriger och spänning om man gillar sånt. Har även kikat på det sista avsnittet av säsongen av American Horror story, som jag har lyckats missa tills nu. Denna vecka har även Pretty little liars haft premiär, och idag sändes nya avsnitt av både The secret circle och Greys anatomy i USA. Full rulle igen, härligt! Ska inte glömma att jag måste kolla in Once upon a time också, även om fantasy inte är min grej, så brukar ju sagovärlden vara ganska fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0