Färdigt och hämtat...

Nu är beställningarna över för denna vecka, så ingen mer bakning. Mormor och morfar hämtade allt tidigare idag, så nu kan jag inte göra mer. Hoppas att allt smakar bra bara. Tårtan är en prinsesstårta i nya kläder. Gjorde den likadan som på nyår på utsidan, fast i andra färger. Hade lite andra planer först, men hann inte på grund av tidsbrist. Temat passar ju iaf ihop på allting :)
Nu ska jag kika lite mer på Ringer, och kanske komma ikapp lite annat. Imorgon vankas kalas :)

Kommentarer
Postat av: Jessica K

Naaw :) vad glad morfar ska bli :)

2012-01-13 @ 08:55:44
Postat av: Evelina

Vad har du för fyllning i den här tårtan? Och tog du smörkräm under marsipanen den här gången? :P

2012-01-13 @ 09:21:07
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Magdalena

J: Jag hoppas det ;)



Evie: Det är en prinsesstårta, så grädde, vaniljkräm och sylt. Nä faktiskt inte, men marsipan verkar inte smälta av grädde :)

2012-01-13 @ 12:31:08
Postat av: Carina H

Fy, vad allt ser gott ut, Vill gör du min tårta oxså??? ;))

2012-01-13 @ 23:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0