Gladiatorerna...

Jag satt och tittade på Gladiatorerna hemma hos mamma & Anders igår, jag tycker verkligen att det är kul att titta på! Något som vissa av er kanske inte vet, är att 2003 var min dansskola som jag gick på då, cheerleaders i Gladiatorerna. Det spelades nämligen in här i Sundsvall den säsongen. Det var jättekul att vara med på, vi spelade in två avsnitt om dagen i ca en vecka. Ledigt från skolan och allt, perfekt, haha! Jag tyckte verkligen att Attila var galet snygg och efter sista inspelningen gick jag fram och ville ha nån grej signerad och en kram. Han lyfte upp mig istället och jag blev sååå lycklig ;) Ska tillägga snabbt att jag bara var 16, haha! Inspelningarna avslutades med en fest på First Hotel, där alla samlades.
I vilket fall som helst, så såg jag att nämnda Gladiator faktiskt är med denna säsong också, fast nu under namnet Pansar. Grrr ;)
Cheerleaderoutfiten ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Att du vet vart du har dina kläder?? Jag har länge letat efter mina som är spårlöst försvunna :(

2012-01-08 @ 20:45:21
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0