Mot kalaset...

Jag kände efter gymmet idag, när jag för en gångs skull kom hem därifrån i vettig tid, att det var lika bra att sätta igång med bakningen. Annars är jag lite: varför göra idag, det man kan göra imorgon ;) Mormor har beställt cup cakes, så choklad och morot fick det bli. Satsar på säkra kort, alla älskar morotsuffinsen som jag gör. Passande att kakformarna som jag beställde kom idag. Jag kommer köra ett litet tema på silver och vitt, så beställde silverwraps. Väntar även på lite silverglitterströssel som jag tänkte dekorera med. Nu ligger dom i frysen och väntar på sin frosting, men det blir senare i veckan! Ska även hinna med tårta och whoppies :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0