Kalas...

Vi blev några timmar hemma hos mormor och morfar. Trevligt att träffa släkten sådär, det händer ju mest på födelsedagar. Fast iofs så är vi en stor släkt, så det händer faktiskt relativt ofta ;)
Det fanns hur mycket gott som helst att välja på, så jag sa att dom kan äta godsaker fram till sommaren nu, haha! Jag lyckades faktiskt fiska med ett par cupcakes hem som jag kan smaska på sen också, plus att min kusin tog med tills hans killkompisar som han skulle träffa ikväll. Undra om det blev populärt? Det bästa av allt var att mormor gav mig en kopia av deras bröllopsfoto. Jag frågade om dom hade någon bild över för några månader sen, och jag hade faktiskt glömt bort det. Men tydligen inte hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0