Städning pågår...

Ofta när jag är hemma hos mamma så börjar jag städa någonstans. Eller sortera skulle väl kanske passa bättre in. Mamma har en liten tendens att bara pula in saker där det får plats, haha! Så när jag har blivit tillräckligt irriterad så fixar jag till det själv ;) Hittills (sen igår) har det blivit roomstyling i mitt gamla rum, plus att jag har börjat med grovrensning i tvättstugan :)
Nu sitter jag och tittar på Jägarna 2 för andra gången, tog med den så mamma och Anders kan kolla innan jag lämnar tillbaka den!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vad mysigt det ser ut nu! Hoppas det får hålla sig så ett tag nu ;)

2012-01-21 @ 19:43:00
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0