Blir galen snart...

Är det bara för mig som nya bloggportalen fungerar sjukt dåligt? Jag satt med förra inlägget i nästan en timme, vem fasen har tid för sånt? Jag blir galet irriterad faktiskt. Speciellt på att jag inte kan använda appen, för det här fungerar inte i längden. Försöker tänka att det är nytt så jag får har överseende, men det är inte lätt alla gånger. Så jag får väl be er ha överseende med att jag inte kan spendera timmar på att skriva ett inlägg, ifall det blir lite glest ett tag.

Idag hämtade jag ut ett litet bakpaket med diverse grejor, tänk at man kan bli glad för så lite. En massa utstickare har jag köpt, så jag kan göra barntårtor, hundtårtor och vinter/sommar. Kul att göra nått annat än rosor ibland :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0