Grattis...

Haha, oj vad många grattis det blir i bloggen nu! Idag ska jag tillägna ett alldeles eget inlägg till min syster Karolina. Imorgon tar nämligen hon examen efter pluggande i 4,5 år, och en viss jobbtid mellan utbildningarna. Så kanske totalt 5,5-6 år om jag inte minns helt galet. Man måste jobba som sjuksköterska i ett år innan man kan gå vidare och utbilda sig till barnmorska. Detta har hon alltså gjort med fyra barn, som alla var tio år och yngre när hon började skolan. Så fantastiskt bra gjort, även om jag vet att hon har slitit sitt hår för att få allt att gå ihop. Och kämpat. Och kämpat... Det är ett litet släkdrag hos oss att ingen är något vidare läshuvud. Men, imorrn är alltså examen, så GRATTIS!! :-)



Kommentarer
Postat av: Madde

vad bra jobbat :)



sv: ja de är bra filmer de med.. har inte sett den nya filmen dock.. prinsessan och grodan eller va den heter ;) och trassel tror jag ska vara bra med hehe men det är ändå de gamla som är bäst ;)

2012-06-07 @ 20:15:42
URL: http://madeilene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0