Inte mycket blogg...

Det har blivit väldigt lite bloggande dom sista dagarna av två anledningar. Min syster Karro är hemma över helgen, och jag får inte igång blogg-appen. Den är ju min bästa vän när jag sitter vid datorn sällan ;-) Jag testar ju nya blogg.se-portalen nu, så antar att det kanske är anledningen att appen inte fungerar just nu. Har alla bloggar flyttats? Haha, jag hänger inte med!

Jag har iaf hunnit med skogpromenader med syster hundar och miljoner myggor, lite lunch och shopping, hustitt och barnbus. Huset har även dränerats om dom sista dagarna, så här har det varit livat minsann.

Kommentarer
Postat av: Madde

Kanske därför jag inte kommer in på din blogg genom den?

Svar: Ja jag skulle gissa att det kan ha med saken att göra! Ganska störigt faktiskt.. Jag älskar ju appen :)
Magdalena

2012-06-16 @ 00:23:58
URL: http://madeilene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0