It's not the thought that counts...

Jag skickade ner en liten present till syrran i sthlm till hennes födelsedag. Hittade detta passande kort på Gallerix också, så himla gulligt ;-)
Själv fyller jag om drygt tre veckor, så första beställningen till kalaset är lagd. Jag vet som sagt inte riktigt i vilken riktning kalset är på väg, men bakas tårta ska det! Vi är så många som har saker att fira då, så jag vet inte riktigt om jag ska hålla i firande för alla eller bara mig själv. En syster har fyllt år, en annan tar examen, en tredje kommer hem från Australien på semester, Anders och mamma fyller år, och jag fyller år. Ja, ni hör ju. Bäst att baka på ;-)




Syrrans bild, men det ser ni nog på kvalitén ;-)


Kommentarer
Postat av: Evelina Engberg

Haha ja det blir verkligen mycket att fira!! Så skönt att vi får vara tillsammans allihopa :D Vem är det förresten som tar studenten som du bakat åt?

Svar: Sandras syster :)
Magdalena

2012-06-05 @ 21:56:41
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0