God morgon världen...

Jag tror inte att jag skulle vakna till på morgonen utan The Voice, eller någon annan radioshow. Förra veckan lyssnade jag på Rix Morgonzoo när Anders Bagge var gäst. Kunde inte hålla mig för skratt när dom började prata om hur hans nätdejtingannons skulle se ut, så jag började skratta som en galning för mig själv när jag gick med morgonklungan till jobbet. Fick lite känslan av att dom trodde att jag var galen, så fortsätter dölja skrattet genom att hosta, så till slut lät jag bara som en frustande häst istället. Dom kanske tror att jag är lika galen ändå, vad vet jag ;-)

Nu sitter jag iaf och gäspar på bussen för jobbet kallar! Ikväll blir det tacokväll med tjejgänget hemma hos Mickis, längtar redan :-)


Kommentarer
Postat av: julia

haha, så pinsamt att skratta sådär :p och du, vilken fin tröja :)

Svar: Tackar :D
Magdalena

2012-10-10 @ 10:30:49
URL: http://cholia91.blogg.se
Postat av: Evelina

Fin tröja! Du passar bra i den :) Men whats up with the högerhand? :P Kaninhopp? Haha!

Svar: Tack! Haha vad fan, förstod att nån skulle nappa på den, hade bråttom imorse ;)
Magdalena

2012-10-10 @ 11:57:02
URL: http://lonken.blogg.se
Postat av: Therese

Snygg tröja säger jag med :)
var kommer den ifrån??

Svar: Den kommer från H&M, men det är egentligen fjolårets! Kanske finns nån kvar om du har tur :-)
Magdalena

2012-10-17 @ 22:48:51
Postat av: Therese

jasså, men handlade du den på nätet eller i butik?:)

Svar: Den sista i butik, iaf i stan ;)
Magdalena

2012-10-18 @ 20:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0