Intensivt...

Klev upp lite tidigare än nödvändigt idag för att hinna fixa till min utväxt. Läskigt att försöka rädda en ombre måste jag säga! Inte helt ton i ton blev det, men bättre än innan iaf. Eftersom jag bara färgade utväxten så såg jag minst sagt lite rolig ut. Sandra kunde inte se på mig utan att skratta och jag fick även smeknamnet Uncle Fester. Känns inte helt okej ;-)
Väl på jobbet så möttes jag av kanelbullar från Pressbyrån som den ordinarie butikschefen hade skickat dit. Gud så gott! Ni har väl inte missat att det var kanelbullens dag idag?
Nu måste jag sova då klockan ringer kl 6 imorgon, ska hinna vara med på ett telefonmöte innan öppning :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0