Jenny Strömstedt...

Blev väldigt nyfiken på Jenny Strömstedts nya program eftersom Gunilla Persson skulle vara med. Började titta med förtjusning, och slutade titta med en klump i halsen. Bandet Sugarplum fairy medverkade också och pratade om trummisen Kristian Gidlunds obotliga cancer. Jag har inte vetat vem han är innan, men när dom sa att han bloggar om sjukdomen så var jag tvungen att läsa. Så det har jag gjort nu, och klumpen är ännu större nu. Kristian skriver så fint men sorgligt, speciellt senaste inlägget om barnen han aldrig kommer få.
Vissa dagar känner jag verkligen att det är dags att sluta klaga på vardagstristessen... Adressen är iaf ikroppenmin.blogspot.com

Fuck cancer!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Usch var tvungen att sluta läsa innan jag skulle börja gråta :( HAn skriver väldigt fint! Jävla cancer...

2012-10-09 @ 09:48:30
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0