Att det ska vara så svårt...

Här om dagen så snubblade jag över en liten text på latin som jag genast kände att jag vill ha som en tatuering. Då blev det genast jobbigt med tanke på att jag redan hade bestämt en tatuering som jag ville göra, och jag har bara sett mig göra en till. Så vad gör jag nu? Två tatueringar, men bara en handled (nog för att jag har två, men sätter inte tatueringar på båda). Eller ska jag helt enkelt satsa all in, lite think outside the box, och faktiskt göra två? Men vart ska jag då ha den andra?! Jag vill inte ha dom nånstans där dom alltid är i fokus. Jag har en bild i mitt huvud om att jag en dag kanske har turen att få gifta mig, och då vill jag inte ha en massa synliga tatueringar. Det enda stället jag kan komma på förutom handleden är faktiskt nacken. Skulle jag verkligen våga det? Mitt problem är att jag inte ser mig själv som en tjej med många tatueringar då jag inte tycker att det är fint med för många, men å andra sidan så skulle alla mina i så fall vara väldigt små. Jag blir galen på mig själv, bestäm dig kvinna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0