Aug. 09, 2013

Nehepp, kunde inte lura förkylningen denna gång heller, igår när jag skulle sova åkte nässprayen fram. MEN, det kunde vara betydligt värre, ibland känner jag inte ens av den!

Nu när det är fredag och dom flesta ser framemot sin ledighet så var jag tillbaka på jobbet inför helgen. Det var riktigt skönt att jobba idag när det regnar, det var så svalt och luftigt i köpcentrumet. Och mycket folk så klart, stor skillnad när solen gassar utanför :-) Jessica var på Birsta med sin syster så jag fick till och med skjuts hem efter jobbet, en riktig lyxfredag! Resten av kvällen ska jag spendera framför filmerna som jag har kvar, The Host och This is 40.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0