Herrejäklar...

Ni som känner mig vet att jag har extremt dåligt tålamod, om jag ska fixa nånting, eller får en idé, så vill jag göra det på en gång. Helst igår! Det som ganska ofta blir drabbat av mina plötsliga idéer är mitt stackars hår. Som idag... Fick för mig att jag skulle ha ljusare hår och ingen ombre eller dip dye tills på lördag. Och tänker jag lördag så funkar inte nästa vecka, det är för sent ;-) Så med en sista ledig dag innan helgen bestämde jag mig för att fixa det själv hemma. Varför får man för sig att det ska vara en bra idé ibland? Det är ALDRIG en bra idé... Under denna dag har mitt stackars, stackars hår gått från mörkbrunt till gult, till lite mindre gult och nu är det... Ljust. Jag trodde jag skulle börja grina när färgen inte fäste efter blekningen, haha, ska ju upp på jobbet imorrn och vill inte se ut som en banan! Men efter många föreningar och om och men, så är det som sagt ljusare än vad jag hade planerat, men åtminstone inte banangult. Slutet gott!

Kids; dont try this at home ;-)


Kommentarer
Postat av: Julia

Men de blev ju fint ju :) Iaf på andra bilden ;)

Svar: Haha, tack :-)
Magdalena

2013-01-29 @ 21:01:19
URL: http://cholia91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0